Všeobecné obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ
PODMÍNKY pro poskytování digitálního obsahu a služeb.
(dále jen „VOP“)
Ve VOP najdete všechny důležité
právní informace týkající se prodeje a poskytování on-line kurzů
prostřednictvím webových stránek adelabendova.cz. VOP obsahují informace, které
potřebujete mít k dispozici před tím, než kliknete na objednávací
tlačítko. Obsahují i tzv. sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy ve
smyslu § 1820 občanského zákoníku. Před vlastním uzavřením smlouvy projevujete
svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného okénka v závěru
objednávkového formuláře. VOP se tím stanou součástí uzavřené smlouvy a budou i
pro Vás závazné. Přečtěte si je proto, prosím, pečlivě. Děkuji za Váš čas,
který jejich pročtení věnujete.
OBSAH VOP:
I. DŮLEŽITÉ
POJMY, INSTITUTY A OSOBY
II. SDĚLENÍ PRO
SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
III. OBJEDNÁVKA
A UZAVŘENÍ SMLOUVY
IV. CENA A
PLATEBNÍ PODMÍNKY
V. DODACÍ
PODMÍNKY
VI. ÚDAJE O
FUNKČNOSTI, KOMPATIBILITĚ A INTEROPERABILITĚ DIGITÁLNÍHO OBSAHU A JEHO
AKTUALIZACÍCH, AUTORSKÁ PRÁVA
VII. ODSTOUPENÍ
OD SMLOUVY
VIII. PRÁVA
Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD
IX. SPOTŘEBITELSKÉ
RECENZE
X. ZÁVĚREM
I. DŮLEŽITÉ POJMY, INSTITUTY A OSOBY
1. Web: Webem pro účely těchto
VOP rozumím webové stránky adelabendova.cz.
2. Digitální obsah: Jedná se o produkty v digitální
(elektronické) podobě. Mohou to být e-booky (elektronické knihy), videa
(zpravidla záznamy webinářů a videa, která jsou součástí on-line kurzů),
on-line kurzy, on-line kluby, on-line i off-line služby apod.
3.
Produkt: Pokud ve VOP píšu o Produktu, Produktech, myslím tím Digitální
obsah. Tedy tyto dva pojmy používám rovnocenně. Produkt může být buď úplatný (kdy cena
představuje moji odměnu za zpřístupnění, dodání), nebo bezúplatný – zdarma (kdy
namísto ceny mi poskytujete své osobní údaje). To, co platí pro digitální
produkty, platí i pro služby, není-li zde výslovně uvedeno jinak.
4. Poskytovatel:
Je fyzická
osoba, která poskytuje Digitální obsah nabízený na webu. Poskytovatel je:
Adéla Bendová, IČ:
08190275, se sídlem Chraštičky 2, 262 72 Březnice, E-mail: adela@adelabendova.cz.
Poskytovatel
je zapsaný v živnostenském rejstříku. Úřadem příslušným dle § 71 odst. 2
živnostenského zákona je Městský úřad Příbram.
Adresa pro doručování je shodná s adresou
sídla. Na uvedeném e-mailu jsem Vám k dispozici pro běžnou komunikaci i
pro případné vyřizování podnětů a reklamací.
Pokud je v textu VOP uvedeno „Já“, „Mě“,
„Můj“ apod., myslí se tím vždy Poskytovatel.
5. Uživatel:
Uživatelem je ten, kdo se Mnou jako Poskytovatelem prostřednictvím Webu uzavře smlouvu o
poskytnutí digitálního obsahu. Uživatelem může být jak spotřebitel, tak podnikatel nebo
nepodnikající právnická osoba (například spolek).
Pokud je v textu VOP uvedeno „Vy“, „Vás“, „Vaše“
apod., myslí se tím vždy Uživatel.
6. Spotřebitel: Spotřebitelem se podle platných
právních předpisů rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své
podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud
jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, prohlašujete tím, že Smlouvu
uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel. Dopad to má především na
možnost odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů a na nároky
z odpovědnosti za vady a vyřizování reklamací.
7. Smlouva o poskytování
digitálního obsahu: Jde o smlouvu, kterou spolu uzavíráme. Je to nový
smluvní typ (od 6.1.2023) a používá se pro prodej a poskytování Digitálního
obsahu. Pokud je v dalším textu používán pojem „Smlouva“, myslí se tím právě
Smlouva o poskytování digitálního obsahu. Proces uzavírání Smlouvy
prostřednictvím webového rozhraní je popsán podrobně v těchto VOP. Smlouva
je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a
není přístupná třetím osobám. Smlouva je tvořena Vaší objednávkou (vyplněným
objednávkovým formulářem), a jejím přijetím z mé strany a těmito VOP. O
uzavření Smlouvy Vám zašlu e-mailem písemné potvrzení. Ustanovení VOP se použijí i
v případech, kdy je Uživatel Spotřebitelem a místo odměny mi poskytuje své
osobní údaje a současně jsme domluveni, že tyto údaje (typicky e-mailový
kontakt) neslouží pouze k poskytnutí (zpřístupnění) Digitálního obsahu nebo
plnění zákonných povinností.
8. Smlouva uzavřená distančním
způsobem: Jedná se o
Smlouvu, která je uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj.
je uzavřena, aniž bychom se museli osobně potkat, neboť k jejímu uzavření
využíváme Web a e-mail. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace
na dálku (zejména náklady na internetové připojení) si jako Uživatel hradíte sami a neliší se od běžné
sazby účtované Vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení.
Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace
na dálku.
9. Spotřebitelská smlouva: Je to Smlouva, ve které jako Uživatel vystupuje spotřebitel. Spotřebitel má
v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní uživatelé. Pokud se některé právo týká pouze
Spotřebitele, je to v těchto VOP výslovně uvedeno (tj. místo „Uživatel“ je uvedeno „Spotřebitel“).
10. Závaznost VOP: V závěru
objednávkového formuláře, ještě před odesláním objednávky, dáváte svůj souhlas
s VOP zaškrtnutím příslušného políčka. Tím se VOP stávají součástí Smlouvy
a jsou jak pro mě, tak pro Vás závazné.
11. Rozhodné právní předpisy: Jsou to platné právní předpisy, které
se použijí na Smlouvu a vztah mezi námi z této smlouvy vzniklý. Jedná se
zejména zákon č.
89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění
pozdějších právních předpisů (dále též jen „NOZ“) a v případech,
kdy je Uživatelem spotřebitel,
je to i zákon č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve
znění pozdějších právních předpisů. Pokud je v tomto textu na konkrétní §§
právních předpisů odkazováno, můžete si kliknutím zobrazit přímo jejich
aktuální znění.
II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED
UZAVŘENÍM SMLOUVY
Jedná se o shrnutí informací dle
§ 1820 NOZ.
1. Údaje o hlavních
vlastnostech Digitálního obsahu jsou vždy uvedené přímo v popisu daného
Produktu na Webu. Kliknutím na jednotlivé položky, resp. prodejní stránky
jednotlivých Produktů se Vám zobrazí podrobný popis. U Produktů je rovněž
uvedeno, pro koho jsou nebo nejsou vhodné, jak dlouho trvají, zda kurz začíná
v konkrétní den pro všechny účastníky anebo je přístupný kdykoli po
zaplacení, zda je ke kurzu (a po jakou dobu) podpůrná skupina na Facebooku,
případně na jiné platformě, jaké jsou poskytované bonusy apod. Věnujte proto,
prosím, popisu Produktu svoji pozornost a v případě nejasností mě
kontaktujte ještě před objednáním Produktu.
2. Údaje o mé totožnosti,
adresu sídla a adresu pro doručování elektronické pošty jsem již uvedla výše,
v čl. I. odst. 4 VOP.
3. Cena Produktů je vždy uvedená
v jejich popisu. U Digitálního obsahu je to cena konečná.
V rekapitulaci objednávky v objednávkovém formuláři je uvedena
celková cena za všechny objednané Produkty (pokud je
možné do jedné objednávky zahrnout více Produktů).
4. Produkty lze hradit klasickým bankovním převodem nebo
rychlým on-line bankovním převodem prostřednictvím bank uvedených
v objednávkovém formuláři nebo on-line platební kartou VISA, VISA
elektron, MasterCard, Maestro prostřednictvím platební brány GOPAY.
5. Digitální obsah je dodán ve lhůtě uvedené v popisu
na Webu. U on-line kurzů jsou přístupové údaje podle typu on-line kurzu (zda
jde o společný hromadný start anebo lze do on-line kurzu vstoupit kdykoli
v průběhu roku po zaplacení kupní ceny) poskytnuty buď do 3 dnů od
zaplacení ceny nebo v předem stanovený den zahájení on-line kurzu. V případě,
že jste jako Spotřebitel nesouhlasili s dodáním během 14denní lhůty pro
odstoupení od Smlouvy, nejsme povinni Digitální obsah dodat
dříve než po uplynutí této lhůty.
6. Spotřebitel může odstoupit od Smlouvy během 14 dní od jejího
uzavření. Pokud ovšem
Spotřebitel při uzavírání Smlouvy dá svůj výslovný
souhlas (zaškrtnutím souhlasu, kliknutím na tlačítko nebo jiným způsobem
vyjadřujícím výslovný souhlas) s poskytnutím Digitálního obsahu ve 14denní
lhůtě od uzavření Smlouvy, pak okamžikem, kdy je Digitální obsah
zpřístupněn, zaniká Spotřebiteli právo od Smlouvy odstoupit. Proto výslovně
upozorňuji, že pokud jste mi dali souhlas se zasláním Digitálního obsahu do 14
dnů od uzavření smlouvy a já jsem Vám Digitální obsah po zaplacení zpřístupnila
v této lhůtě, tak už odstoupit od Smlouvy ve smyslu § 1837 písm. l) NOZ nemůžete.
Pokud odstoupení
možné je, pak k němu lze využít
vzorový formulář, který tvoří přílohu VOP a je uveden na jejich poslední straně
anebo odstoupit jakoukoli jinou formou tak, aby bylo zřejmé, od jaké Smlouvy
Spotřebitel odstupuje a jakého Produktu se odstoupení týká.
7. Spotřebitel má právo reklamovat vadný Produkt a tím
uplatnit svá práva z vadného plnění. Podrobnosti jsou uvedeny v čl.
VII. VOP.
8. Údaje o funkčnosti,
kompatibilitě a interoperabilitě podle § 1811 odst. 2 písm. h) a i) NOZ: Digitální obsah vyžaduje k plné
funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení
k přehrání obsahu dle charakteru jednotlivých materiálů (soubory v .PDF,
.DOC, .DOCX, videa, audio). Dále je nutné mít funkční připojení a aktualizovaný
software a prohlížeč pro zobrazení/přehrání obsahu. Neodpovídáme za
nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho
internetového připojení nebo neprovedených aktualizací nebo krátkodobé
nedostupnosti v případě údržby dat nebo výpadků serveru.
9. Vyřizování stížností, orgány
dohledu a státního dozoru: Máte-li
k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či mé činnosti nějakou stížnost,
kontaktujte mě prosím na e-mailu adela@adelabendova.cz. Podnikám na základě živnostenského oprávnění, proto
kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad. Dohled nad dodržováním
předpisů o ochraně spotřebitelů provádí především Česká obchodní inspekce.
Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních
údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
10. Mimosoudní
vyřizování sporů spotřebitelů: Pokud mezi Poskytovatelem a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému
sporu, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního
řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní
inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České
obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz. Spotřebitel
může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, Která je zřízena
Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Objednávání Produktů probíhá přes Web nebo rezervační
systém, a to konkrétně vyplněním a odesláním objednávkového formuláře.
Věnujte prosím popisu Produktů svoji
pozornost a v případě, že budete mít nejasnosti, neváhejte mě ještě před objednáním kontaktovat s Vašimi
doplňujícími dotazy.
2. Prezentace
Produktů uvedená na Webu je informativního charakteru. Jako Poskytovatel nejsem povinna uzavřít Smlouvu.
3. V objednávkovém formuláři jako Uživatel vyplníte
jméno, příjmení nebo firmu, popř. IČ, DIČ, informace o objednávaném Produktu (kliknutím
na vybranou položku, případně konkrétní variantu Produktu, je-li jich nabízeno
více), fakturační adresu, e-mail, a vyberete způsob úhrady. Pokud máme povolený
zjednodušený formulář, může být část těchto údajů nepovinná a vyplňovat je
proto nemusíte. Před odesláním objednávky máte možnost zadané údaje
zkontrolovat a případně ještě opravit. Objednávku
odešlete kliknutím na objednávací tlačítko pod objednávkou. Tím se současně
zavazujete k platbě za objednané Produkty. Odesláním objednávky je Smlouva
uzavřena.
4. O přijetí e-mailu s Vaší
objednávkou Vás budeme informovat e-mailem zaslaným na Váš e-mail vyplněný při
objednávce. Součástí tohoto e-mailu je i text těchto VOP, potvrzení o uzavření
smlouvy a (zálohová) faktura.
5. Pokud už dojde k uzavření Smlouvy, jakékoli změny
uzavřené Smlouvy jsou možné jen na základě dohody mezi námi, případně můžete od
Smlouvy odstoupit, pokud to zákon nebo tyto VOP umožňují.
6. V pochybnostech Vás můžu kontaktovat za účelem
ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, takovou
objednávkou se nadále nezabývám.
7. Objednávat Produkty na Webu a rezervačním systému je
možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Upozorňuji, že výjimečně může dojít
k dočasné nedostupnosti webu v důsledku nutné údržby anebo
v důsledku okolností, za které neodpovídám, jako jsou výpadky připojení
k internetové síti apod.
IV. CENA PRODUKTŮ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cena Produktů: Cena je uvedena přímo u každého
Produktu v jeho popisu na Webu. Poskytovatel není plátce daně z
přidané hodnoty. Cena je platná
po celou dobu, kdy je na Webu uvedena. Pokud je na Webu možno objednávat i z jiných
zemí než České republiky, případně v jiné měně než v Kč a chcete tuto
možnost využít, prosím přečtěte si pokyny pro tento typ objednávek.
2. Sjednaná cena a případné chyby v uvedené ceně:
Sjednanou cenou je cena uvedená u Produktu v okamžiku odeslání Vaší
objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (tím je
myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě
v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsem povinna Vám za takovou zjevně
chybnou cenu Produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k uzavření
Smlouvy. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě
této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku
Vám v tom případě vrátím.
3. Dodání Produktu až po zaplacení: Není-li mezi
námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna Vám Produkt dodat až po úplném
zaplacení sjednané ceny.
4. Možnosti úhrady kupní ceny:
·
Bezhotovostně
(klasickým) bankovním převodem na můj bankovní
účet: pokyny k platbě, v podobě zálohové faktury, obdržíte
v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte
uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a
Produkty co nejdříve dodány.
·
Bezhotovostně online platební kartou
nebo tzv. rychlým online bankovním převodem prostřednictvím platebního portálu.
Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti GOPAY s.r.o., IČ:
26046768, která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a
online
bankovních
převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému
bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a
důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY
s.r.o. Tyto údaje se mnou uvedená společnost nesdílí a nemám k nim přístup.
5. Splatnost ceny: Cena je splatná do 7 dní od
uzavření Smlouvy, není-li v popisu Produktu uvedeno jinak. Datum
splatnosti je uvedené na faktuře. V případě úhrady klasickým bankovním
převodem je cena zaplacena
v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet.
V. DODACÍ PODMÍNKY:
1. Možnosti dodání: Po uhrazení ceny Vám bude
zaslán email s přístupovými údaji (zpravidla odkazem) k Produktu,
pokud nebude na webu uvedeno jinak.
2.
Dodací lhůta: Digitální obsah bude dodán do 3 dnů poté, kdy bude platba
připsána na můj bankovní účet, resp. uskutečněna on-line platba. Výjimkou jsou
on-line kurzy s hromadným startem v určitý předem stanovený den. U
těchto Produktů budou přístupové údaje zaslány zpravidla až v den zahájení
on-line kurzu (samozřejmě za předpokladu, že v tu dobu již byla cena řádně
uhrazena). V případě, že jste jako Spotřebitel nesouhlasili
s dodáním během 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy, nejsem povinna Produkt
dodat dříve než po uplynutí této lhůty.
3. Náklady
na dopravu (přepravné): U Digitálního obsahu tyto náklady nevznikají.
VI. ÚDAJE O FUNKČNOSTI, KOMPATIBILITĚ A INTEROPERABILITĚ
DIGITÁLNÍHO OBSAHU A JEHO AKTUALIZACÍCH, UŽIVATELSKÝ ÚČET, AUTORSKÁ PRÁVA
1. K přehrání obsahu Produktu je
dle charakteru jednotlivých materiálů (pdf, videa, audio) nutné mít funkční
připojení a aktualizovaný software a prohlížeč pro zobrazení/přehrání obsahu.
Neodpovídám za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé
rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací nebo
krátkodobé nedostupnosti v případě údržby dat nebo výpadků serveru.
2. Digitální obsah Vám poskytuji minimálně
na dobu uvedenou v popisu Produktu. Tato doba se počítá od okamžiku
odeslání přístupových údajů. Mohu ji libovolně prodloužit. Po dobu, na kterou je Digitální obsah
poskytován, budete mít rovněž přístup ke všem jeho aktualizacím, které po tu
dobu budou provedeny. Tedy vždy přístup k nejaktuálnější verzi daného
on-line Produktu.
3. Produkty jsou vytvořeny
s využitím znalostí, zkušeností a roků praxe autora. Jedná se o mé osobní
poznatky a názory a záleží jen na vás a vašem úsudku, zda a jak je v praxi
použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do
praxe. Jako
Uživatel berete na vědomí, že Produkt užíváte na vlastní riziko. Proto neodpovídám za to, jakých
konkrétních výsledků na základě Produktů sami dosáhnete a jaké konkrétní
kroky podniknete. Nenesu žádnou zodpovědnost za případné poškození zdraví nebo
úmrtí. Produkty
nejsou poskytováním zdravotní péče a nenahrazují zdravotní péči nebo osobní
konzultaci. Případné kroky podnikané na základě Produktů konzultujte se svým
ošetřujícím lékařem či jiným zdravotnickým pracovníkem, který Vám zdravotní
péči poskytuje.
DŮLEŽITÉ
UPOZORNĚNÍ – POKROČILOST ÚČASTNÍKŮ KURZŮ/PROGRAMŮ: Některé on-line kurzy
vyžadují pro účast pokročilost účastníka a nejsou vhodné jako úvodní nebo pro
„začátečníky“. Tato skutečnost je uvedena přímo v popisu daného Produktu a
velmi Vás žádáme, abyste toto doporučení respektovali. V opačném případě
pro Vás může být účast bez očekávaného efektu nebo dokonce kontraproduktivní.
4. Autorská
práva: Veškeré mé Produkty jsou
chráněny autorským právem a není možné je ani jejich obsah bez mého předchozího
výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám.
Výjimkou jsou pouze případy, kdy tak stanoví přímo zákon nebo přímo použitelný
předpis (nařízení) Evropské unie. Porušení autorských práv je postižitelné
nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin. Pokud jde o
Digitální obsah, pak k němu poskytuji Uživateli licenci k jejich užívání pro vlastní potřebu na
dobu neurčitou, počínaje jejich doručením po řádné úhradě celé ceny. Dojde-li
k porušení autorských práv nebo k odstoupení od Smlouvy, poskytnutá
licence se okamžikem takového porušení či účinností odstoupení ruší,
neujednáme-li výslovně písemně jinak. Licence neopravňuje Uživatele k poskytování Digitálního obsahu
dalším osobám, jeho dalšímu šíření anebo využívání pro výdělečné účely formou
výuky/předávání získaných informací a postupů za úplatu dalším osobám. Pokud
byste chtěli použít citace z mých Produktů, nad rámec tzv. zákonné
licence, kontaktujte mě předem a domluvíme spolu možnosti takového použití.
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. Případy, kdy jako Spotřebitel můžete/nemůžete od
Smlouvy odstoupit bez udání důvodů u dodání Digitálního obsahu:
Jako Spotřebitel máte právo od Smlouvy o poskytování
digitálního obsahu odstoupit ve lhůtě 14 dní od uzavření této smlouvy. Pokud
jste
ovšem při uzavírání Smlouvy dali svůj výslovný souhlas (zaškrtnutím
souhlasu, kliknutím na tlačítko nebo jiným způsobem vyjadřujícím výslovný
souhlas) s poskytnutím Digitálního obsahu ve 14denní lhůtě od uzavření
Smlouvy, pak okamžikem, kdy je Digitální obsah zpřístupněn (zasláním
v příloze e-mailu, odkazem na stránku nebo jiné umístění, kde jej lze
stáhnout, zasláním přístupových údajů) zaniká Vám i jako Spotřebiteli právo od
Smlouvy odstoupit (§ 1837 písm. l) NOZ).
2. Postup při odstoupení od Smlouvy bez uvedení důvodu:
Jsou-li splněny podmínky pro možnost
odstoupit od Smlouvy, je nutné abyste ve 14denní lhůtě uvedené v tomto
článku v odst. 1 odeslali odstoupení e-mailem nebo poštou na moji adresu nebo jiným
zřejmým způsobem odstoupili. Odstoupení můžete napsat (provést) úplně
neformálně (ovšem musí být zřejmé, od jaké Smlouvy odstupujete, případně jakého
Produktu se týká, pokud by se netýkalo veškerých současně zakoupených Produktů)
anebo můžete vyplnit a poslat připravený formulář, který je uveden na poslední
straně těchto VOP Webu. V případě použití vzorového formuláře Vám bez
zbytečného odkladu potvrdím jeho přijetí. Odstoupení nemusíte nijak
odůvodňovat.
K odstoupení,
prosím, připojte kopii dokladu o platbě, fakturu nebo jiný doklad či důkaz
k prokázání, že se jedná o Produkty u mě zakoupené ve lhůtě
14 dnů před odstoupením od Smlouvy. Výrazně tím urychlíte vyřízení celé
záležitosti. Samotné nepředložení těchto dokladů ovšem nebrání vyřízení Vašeho
odstoupení od Smlouvy. Připojte,
prosím, i údaj o volbě způsobu vrácení peněz, pokud je nechcete
vrátit stejným způsobem, jako jste platbu hradili.
3.
Vrácení peněz: Nejpozději do 14 dnů od odstoupení
od Smlouvy Vám vrátím peníze, které jsem od Vás přijala jako platbu za Produkty.
Peníze Vám vrátím stejným způsobem, jakým jste mi je uhradili, leda byste
souhlasili s jiným způsobem platby, se kterým by pro Vás nebyly spojeny
další náklady.
4.
Nesplnění podmínek pro odstoupení od Smlouvy bez udání důvodů: Pokud by
v konkrétním případě došlo k tomu, že by Uživatel odstupoval od Smlouvy
s odkazem na možnost odstoupit bez udání důvodů, ale přitom by některá
z podmínek splněná nebyla (např. by bylo odstoupení učiněno později než ve
14denní lhůtě), Uživatele
o této nemožnosti bez odkladu vyrozumím. Peníze v takovém případě Uživateli vrátit nemůžu.
5. Odstoupení od Smlouvy v ostatních případech,
zrušení Smlouvy:
V případě,
že by z Vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 10 dnů po její
splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší. V případě, že jsem od
Vás před tím obdržela částečnou platbu na cenu, vrátím Vám ji do 14 dnů od
zrušení Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak.
Jak Vy jako Uživatel,
tak já jako Poskytovatel jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy
v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP.
6. V případě odstoupení od Smlouvy, jsem okamžikem
účinnosti odstoupení vždy oprávněna i bez předchozího upozornění pozastavit
nebo zrušit přístup k zakoupeným on-line programům, kterých se odstoupení
týká. Odstoupíte-li jako Uživatel od
Smlouvy, jste poté povinni se zdržet dalšího užívání Digitálního obsahu, a to
včetně jeho poskytování jakékoli třetí osobě.
VIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ,
REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Důležité paragrafy, podle kterých se při reklamaci
postupuje: Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právním
i předpisy. Jde zejména o ustanovení § 1914 až
1925. U
Digitálního obsahu pak ustanovení § 2389a až
2389f a pro Spotřebitele i § 2389g až
2389s.
2. Vady, za které nesu odpovědnost u Digitálního
obsahu: Jako Poskytovatel
Vám odpovídám za to, že Digitální obsah nemá vady při zpřístupnění a ani po
dobu, kdy jej poté poskytuji (tj. „doba
trvání závazku“). Pokud jde o Spotřebitele, pak Digitální obsah má vady
zejména, pokud neodpovídá ustanovení § 2389i NOZ. Spotřebiteli odpovídáme za
vady, které se projeví v době trvání závazku. V případě, že se vada
projeví do 12 měsíců od zpřístupnění, má se za to, že Digitální obsah byl
vadný již při zpřístupnění. Jako Spotřebitel můžete vadu, za kterou
odpovídáme, reklamovat (uplatnit práva z vadného plnění) v obecné
3leté promlčecí lhůtě. Ostatní Uživatelé musí vadu reklamovat bez zbytečného odkladu poté, co ji mohli
při dostatečné péči zjistit.
3.
Projeví-li se vada Digitálního obsahu za trvání závazku (po dobu, kdy má být
pro Vás k dispozici), je na mně,
abych prokázala, že Digitální obsah je poskytován bez vad. Prokážu-li, že
vadu způsobilo nevyhovující technické nebo programové vybavení nebo síťové
připojení pro přístup či užívání Digitálního obsahu nezbytné pro řádné
fungování Digitálního obsahu (dále jen „digitální
prostředí Uživatele“), ačkoli byl Uživatel
na jeho potřebu před uzavřením smlouvy jasně a srozumitelně
upozorněn, ustanovení 1. věty tohoto odstavce se nepoužije. K ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího
digitálního prostředí Uživatele, jste povinni mi jako Uživatel poskytnout nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně
požadovat. Povinnost součinnosti je omezena pouze na technicky dostupné
prostředky, které jsou pro Vás co nejméně rušivé. Odmítnete-li součinnost
poskytnout, přestože jste tímto byli o této povinnosti a o důsledcích jejího porušení jasně a
srozumitelně poučeni před uzavřením smlouvy (tedy v těchto VOP),
ustanovení 1. věty tohoto odstavce se nepoužije.
4. Jaké nároky můžete
v případě vady Digitálního obsahu požadovat?
·
můžete
požadovat odstranění vady,
pokud to není nepřiměřeně nákladné anebo nemožné
V případě,
že bych vadu odmítla odstranit nebo ji neodstranila řádně nebo by se vada
projevila i po odstranění nebo je vada podstatným porušením smlouvy (tj.
kdybyste o takové vadě předem věděli, vůbec byste Digitální obsah nechtěli
koupit) nebo by z mého prohlášení či chování bylo zřejmé, že vadu
v přiměřené době nebo bez zbytečných obtíží pro Spotřebitele neodstraním,
pak můžete jako spotřebitel požadovat:
·
přiměřenou
slevu nebo
·
odstoupit
od Smlouvy.
Přiměřená sleva se určí jako
rozdíl mezi hodnotou Digitálního obsahu bez vady a vadného Digitálního obsahu,
který byl Uživateli poskytnut. Má-li být Digitální obsah poskytován po určitou
dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně; Uživateli náleží sleva i v případě,
že odstoupí od Smlouvy. Uživatel nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada Digitálního obsahu nevýznamná;
má se za to, že vada není nevýznamná.
5. Uplatnění reklamace:
Reklamaci,
prosím, uplatněte bez zbytečného odkladu. Pokud by předmětem reklamace měly být
nedoručené přístupové údaje k Digitálnímu obsahu, prosím, zkontrolujte
nejprve složky „hromadná pošta“ nebo spam. Uplatnit reklamaci lze i zasláním
prosté zprávy e-mailem, ze které je patrné kdo, co a z jakého důvodu reklamuje
a jak navrhuje reklamaci vyřídit. Uvítám, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o
koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Je-li to možné a
účelné pro prokázání reklamované vady, připojte k reklamaci i
fotodokumentaci (printscreen obrazovky), případně jiný dokument nebo důkazní
prostředek.
Reklamaci vyřídím v přiměřené době
s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu a účelu, pro nějž je
Spotřebitel požadoval. Jste-li Spotřebitel, pak Vás budu v této lhůtě Digitálního
obsahu i informovat o vyřízení reklamace, a to na kontaktní e-mail uvedený
v potvrzení o převzetí reklamace. Leda byste mi poté sdělili pro účely
této informace jiný kontaktní e-mail. V potvrzení o vyřízení reklamace pro
Spotřebitele v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele uvedu potvrzení
o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy
(odstranění vady) a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí
reklamace.
6. Vrácení zaplacené ceny a poskytnutí slevy při uznané reklamaci:
Uznám-li reklamaci jako oprávněnou a
výsledkem má být sleva z již zaplacené ceny nebo vrácení zaplacené ceny,
bude vrácení
provedeno stejným způsobem, jako jste hradili cenu, a to nejpozději do 14 dnů
od uplatnění reklamace, jde-li o reklamaci Spotřebitele uplatněnou na
poskytnutí Digitálního obsahu.
IX. SPOTŘEBITELSKÉ
RECENZE
1. Na Webu, prodejních stránkách, na mých profilech na
sociálních sítích i v emailové a obdobné komunikaci se Spotřebiteli
zveřejňuji reference na své Produkty. Tyto reference jsou vždy referencemi mých
Uživatelů a jsou zveřejněné s jejich souhlasem. Před zveřejněním reference
vždy ověřuji, že jde o osobu, která si Produkt u mě zakoupila, a to kontrolou
údajů v účetnictví (na zaplacených fakturách). Případně jde o reference,
které jsme obdrželi od našich Uživatelů v rámci vyplnění zpětné vazby –
dotazníku zaslaného Uživateli po dodání Produktu, resp. u on-line kurzu po jeho
skončení. Dotazník je zasílaný přímo na kontaktní mail uvedený v databázi
Uživatelů a je tak zajištěno, že taková reference pochází od Uživatele.
X. ZÁVĚREM
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění
povinností Poskytovatele a Uživatele ze smlouvy vyplývající.
2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným
dokumentem.
3. Tyto VOP jsou účinné od 1. 3. 2023
4. VOP jsem oprávněna jednostranně měnit. Pro Vás jako
Uživatele platí text obchodních podmínek účinný k datu Vaší Objednávky.
VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM
(Vyplňte tento formulář a pošlete
jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy dle
§ 1837 občanského zákoníku; podrobnosti najdete v článku VII. všeobecných
obchodních podmínek. Odstoupení musí být odesláno nejpozději poslední den
14denní lhůty. Toto odstoupení může učinit pouze spotřebitel
a pouze v případě, že je pro dané produkty odstoupení možné.)
Odstoupení od smlouvy
Adresát
Adéla Bendová
IČ: 08190275
Sídlo: Chraštičky 2, 262
72 Březnice
E-mail: adela@adelabendova.cz
Oznamuji, že tímto odstupuji od
smlouvy o poskytnutí tohoto digitálního obsahu (online kurzu):
Datum objednání (uzavření smlouvy):
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
PRO PŘÍPAD, ŽE
CHCETE PENÍZE VRÁTIT NA JINÝ ÚČET,
NEŽ ZE KTERÉHO JSTE PLATILI PŘI OBJEDNÁVCE:
Peníze mi vraťte na bankovní účet
vedený u …………………….banky, číslo účtu:
Datum:
Podpis (pouze pokud je formulář
zasílán v listinné podobě):